Er du utilfreds med noget?

Tag fat i os, hvis der er noget, du ikke er tilfreds med. Vi vil meget gerne give dig en god behandling og leve op til dine forventninger. Derfor hører vi meget gerne fra dig, hvis det ikke er lykkedes, så vi kan rette op på det og lære af det.

Skriv til vores kundeambassadør 

Er du utilfreds, og kan du ikke få det løst sammen med den afdeling, du har talt med, er det en god idé at sende en mail til vores kundeambassadør Morten Meyer. Så ringer han dig op og hjælper dig videre.

Udfyld formular
1

Vi anbefaler, at du taler med vores Kundeambassadør først. Han kan ofte rede trådene ud eller hjælpe dig godt videre. Send en mail til kundeambassador@pensam.dk eller ring på 44 39 34 71.

2

Vil du klage over en afgørelse fra os, kan du se, hvad du skal gøre i vores klagevejledning, som du finder nedenfor.

3

Er du ikke tilfreds med afgørelsen på en klage, har du den ekstra mulighed, at du kan skrive til PenSam's klageansvarlige, Søren Theilgaard, på klageansvarlig@pensam.dk

4

Er du efter at have klaget til PenSam stadig ikke tilfreds, kan du gå videre med sagen til bestyrelse, Ankenævn for Forsikring, Pengeinstitutankenævn, domstol eller en voldgiftsret. Læs mere i vores klagevejledning.

Klagevejledning 

Du kan se i vores klagevejledning, hvad du skal gøre, hvis du ønsker at sende en klage.

Husk at skrive, hvad du ønsker, og hvorfor du mener, at PenSam’s afgørelse er forkert. Vedlæg de dokumenter eller oplysninger, du lægger vægt på.

Hent klagevejledning

Det spørger andre om