Skriv til vores kundeambassadør
Er du utilfreds, og kan du ikke få det løst sammen med den afdeling, du har talt med, er det en god idé at sende en mail til vores kundeambassadør. Så ringer kundeambassadøren dig op og hjælper dig videre.
Tag fat i os, hvis der er noget, du ikke er tilfreds med. Vi vil meget gerne give dig en god behandling og leve op til dine forventninger. Derfor hører vi meget gerne fra dig, hvis det ikke er lykkedes, så vi kan rette op på det og lære af det.
Er du utilfreds, og kan du ikke få det løst sammen med den afdeling, du har talt med, er det en god idé at sende en mail til vores kundeambassadør. Så ringer kundeambassadøren dig op og hjælper dig videre.
Vil du sende en klage, så gør du det ved at sende en mail til os via sikker upload eller pr. brev til Jørgen Knudsens Vej 2, 3520 Farum.
Husk at skrive i mailen eller brevet, hvad du ønsker, og hvorfor du mener, at PenSam’s afgørelse er forkert. Vedhæft eller vedlæg de dokumenter eller oplysninger, du lægger vægt på.
Læs eventuelt mere om dine klagemuligheder i vores klagevejledning.