Er du utilfreds med noget?

Tag fat i os, hvis der er noget, du ikke er tilfreds med. Vi vil meget gerne give dig en god behandling og leve op til dine forventninger. Derfor hører vi meget gerne fra dig, hvis det ikke er lykkedes, så vi kan rette op på det og lære af det.

Skriv til vores kundeambassadør 

 

Er du utilfreds, og kan du ikke få det løst sammen med den afdeling, du har talt med, er det en god idé at sende en mail til vores kundeambassadør. Så ringer kundeambassadøren dig op og hjælper dig videre.

Udfyld formular
1.

Vi anbefaler, at du taler med vores Kundeambassadør først. Han kan ofte rede trådene ud eller hjælpe dig godt videre. Send en mail til kundeambassador@pensam.dk eller ring på 44 39 34 71.

2.

Vil du klage over en afgørelse fra os, kan du sende os en mail eller et brev med din klage.

3.

Er du ikke tilfreds med afgørelsen på en klage, har du den ekstra mulighed, at du kan skrive til PenSam's klageansvarlige, Søren Theilgaard, på klageansvarlig@pensam.dk

4.

Er du efter at have klaget til PenSam stadig ikke tilfreds, kan du gå videre med sagen til bestyrelse, Ankenævn for Forsikring, Pengeinstitutankenævn, domstol eller en voldgiftsret. Læs mere i vores klagevejledning.

Klagevejledning 

 

Vil du sende en klage, så gør du det ved at sende en mail til os via sikker upload eller pr. brev til Jørgen Knudsens Vej 2, 3520 Farum.

Send en sikker mail

Husk at skrive i mailen eller brevet, hvad du ønsker, og hvorfor du mener, at PenSam’s afgørelse  er forkert. Vedhæft eller vedlæg de dokumenter eller oplysninger, du lægger vægt på.

Læs eventuelt mere om dine klagemuligheder i vores klagevejledning.

Hent klagevejledning

Det spørger andre om