PenSam Logo

Er du utilfreds med noget?

Tag fat i os, hvis der er noget, du ikke er tilfreds med. Vi vil meget gerne give dig en god behandling og leve op til dine forventninger. Derfor hører vi meget gerne fra dig, hvis det ikke er lykkedes, så vi kan rette op på det og lære af det.

Skriv til vores kundeambassadør 

 

Er du utilfreds, og kan du ikke få det løst sammen med den afdeling, du har talt med, er det en god idé at en besked til vores kundeambassadør. Så ringer kundeambassadøren dig op og hjælper dig videre.

Udfyld formular til kundeambassadør

1

Vi anbefaler, at du taler med vores Kundeambassadør først. Han kan ofte rede trådene ud eller hjælpe dig godt videre. Udfyld formularen ovenfor eller ring på 44 39 34 89.

2

Vil du klage over en afgørelse fra os, kan du sende os en mail eller et brev med din klage. Du kan skrive til PenSam´s klageansvarlige på klageansvarlig@pensam.dk

3

Er du efter at have klaget til PenSam stadig ikke tilfreds, kan du gå videre med sagen til bestyrelse, Ankenævn for Forsikring, Pengeinstitutankenævn, domstol eller en voldgiftsret. Læs mere i vores klagevejledning.

Klagevejledning 

 

Vil du sende en klage, så gør du det ved at udfylde formularen nedenfor eller ved at sende et brev til Jørgen Knudsens Vej 2, 3520 Farum.

Udfyld klageformular

Husk at skrive, hvad du ønsker, og hvorfor du mener, at PenSam’s afgørelse  er forkert. Vedhæft eller vedlæg de dokumenter eller oplysninger, du lægger vægt på.

Læs eventuelt mere om dine klagemuligheder i vores klagevejledning.

Hent klagevejledning

Det spørger andre om

Hvad kan jeg bruge kundeambassadøren til?

Du kan tale med Kundeambassadøren om det, du er utilfreds med. Ofte er det nemmere at tale sammen om det, end at skulle skrive en egentlig klage.

Måske har vi fået formuleret os på en måde, som er uklar eller kan misforstås. Så kan en samtale med Kundeambassadøren måske bringe det ud af verden. Eller han kan hjælpe dig videre, hvis du ønsker at klage.

Hvordan får jeg fat i kundeambassadøren?

Du kan sende kundeambassadøren en besked eller ringe på 44 39 34 89.

Sender du en mail, så skriv dit navn, din fødselsdato og dit telefonnummer – og gerne helt kort, hvad det drejer sig om. Så ringer han dig op.

Hvordan klager jeg?

Kan du ikke få dit problem løst sammen med den afdeling, du har talt med, anbefaler vi, at du skriver eller ringer til vores Kundeambassadør, så du måske kan slippe for at skrive en klage. Ofte kan Kundeambassadøren hjælpe dig med at få afklaret det, du er utilfreds med - eller han kan guide dig godt videre.

Vil du sende en klage, så gør du det ved at udfylde formularen nedenfor eller ved at sende et brev til Jørgen Knudsens Vej 2, 3520 Farum.

Udfyld klageformular

Husk at skrive i mailen eller brevet, hvad du ønsker, og hvorfor du mener, at PenSam’s afgørelse  er forkert. Vedhæft eller vedlæg de dokumenter eller oplysninger, du lægger vægt på.

Læs eventuelt mere om dine klagemuligheder i vores klagevejledning.

Hvad er Ankenævnet for forsikring?

Ankenævnet for Forsikring er et uafhængigt, autoriseret, privat ankenævn, der behandler og hjælper med klager om forsikrings- og pensionsforhold. De har en god klageguide, hvor du kan læse mere:

Gå til Ankenævnet for Forsikrings hjemmeside