Coronavirus kan betyde ventetid

I PenSam tager vi situationen omkring COVID-19 meget alvorligt og følger derfor myndighedernes anbefalinger. Det betyder, at medarbejdere kan arbejde hjemmefra. 

Der kan derfor være forlænget ventetid på telefonerne og i sagsbehandlingen, da situationen betyder, at vi er nødt til at gøre tingene på nye måder.

Det er vigtigt for os, at du fortsat oplever stabil drift og service af høj kvalitet. Vores åbningstider er derfor uændrede, og vi er klar til at besvare dine spørgsmål om pension, bank og forsikring. 

For at mindske ventetiden klik her for at se: Hvornår er det bedst at ringe?

Vi beklager ulejligheden og håber på din forståelse.

Kriminelle udnytter coronakrisen

Vi oplever desværre, at kriminelle ringer og udgiver sig for at være ansatte i PenSam.

Derfor vil vi bede jer om at være ekstra varsomme i denne tid. Samtidig vil vi også gerne understrege, at I ALDRIG skal udlevere oplysninger om Nem-ID eller personlige oplysninger over telefon, når I uventet ringes op.

Se også

Saml din pension i PenSam

Spar omkostninger og få mere ud af dine penge ved at samle din pension.

3,54 procent i rente på pensionen

Også i 2020 kan du se frem til en god rente på din pension hos os.

Er din pension på skinner?

Giv din pension et servicetjek en gang i mellem. Særligt når der sker ændringer i livet.