Indkaldelse
PenSam Pension (CVR-nr. 14 63 89 03) afholder i henhold til vedtægternes § 10 ordinær generalforsamling
Torsdag den 25.03.2021 kl. 09.00-10.00
i PenSam, Jørgen Knudsens Vej 2, 3520 Farum
Dagsordenen er følgende:
- Valg af dirigent.
- Bestyrelsens redegørelse for selskabets virksomhed i det forløbne år.
- Fremlæggelse af årsrapport og eventuelt koncernregnskab med revisions-påtegning og ledelsesberetning samt beslutning om godkendelse af årsrapporten, herunder anvendelse af overskud eller dækning af underskud, og meddelelse af decharge til bestyrelse og direktion.
- Valg af bestyrelsesmedlemmer og eventuelle suppleanter for disse.
- Valg af medlemmer til repræsentantskabet.
- Bestyrelsen stiller forslag om ændring af lønpolitik og principper for bestyrelseshonorar til bestyrelsen i PenSam Pension.
- Eventuelle forslag fra aktionærer.