PenSam Logo

PenSam Bank – Vi er altid parate til at tale med dig

Når du er kunde hos PenSam Bank, går du i banken på internettet. Men måske er den største forskel, at vi er ekstra gode at tale med - og det gælder i alle situationer. Måske overvejer du at skifte bank til os eller også har du overvejelser om boliglån. Du er altid velkommen til at ringe for at høre nærmere.

Mød vores kunderådgivere, der altid er gode til at lytte

Vores erfarne kunderådgivere sidder klar til at tale med dig og hjælpe dig med din økonomi. Vi glæder os til at tale med dig.

Afdelingschef - Kunderådgivning

Rune Dalager

Teamleder

Lars Møller Michaelsen
Dette er Tallin

Kunderådgiver

Tallin Elena Skaaning

Kunderådgiver

Jan Kristiansen

Kunderådgiver

Karin Hoffmann

Kunderådgiver

Torben S. Jørgensen

Kunderådgiver

Mette Hegner

Kunderådgiver

Dorthe Fornitz

Kunderådgiver

Linda Ramtung
Dette er Martin

Kunderådgiver

Martin Damm Christiansen
Dette er Jan

Kunderådgiver

Jan Møller Larsen

Kunderådgiver

Stella Thurø Christensen

Kundemedarbejder

Sabrina Willumsen

Kunderådgiver

Tanne C. S. Hansen

Kunderådgiver

Ann Marie Kirschberg

Kundemedarbejder

Toke A. Olsen

Pensionskonsulent

Claus Petersen

Kundemedarbejder

Line Egelund Nymann

Kundemedarbejder

Frederik E. Foster
Billede på vej

Kundemedarbejder

Julie M F Sørensen

Hos PenSam Bank snakker vi med dig

Du har din egen personlige kunderådgiver

Hos os får du din egen personlige kunderådgiver. Det betyder, at du altid har en at ringe til, når du har brug for en snak om din økonomi – og at det er en, der kender dig og din situation rigtig godt. Hos os lægger vi vægt på, at du ikke skal opleve udskiftning. Du og din kundeerådgiver er et team.

Kort ventetid

Det er vigtigt for os, at du aldrig skal vente længe, når du ringer til os. Har du din egen personlige kunderådgiver, kan du også altid ringe direkte, så du undgår ventetid.

Din kunderådgiver sidder sammen med andre kunderådgivere

Hele vores team af kunderådgivere sidder samme sted. Det bevirker, at alle rådgivere har et godt samarbejde, og det kommer vores kunder til gode.

Vi mødes online, når du har brug for det

Skal du træffe en vigtig økonomisk beslutning? Så føler du dig måske mest tryg, hvis du kan mødes med os. Via skærmdeling kan du holde et møde med din kunderådgiver. Og driller teknikken, hjælper vi dig.

Vi kender dit lokalområde

Du får de bedste råd, når vi kender dit lokalområde – f.eks. hvis du skal handle bolig. Vores kunderådgivere kommer fra hele landet, og derfor har du som oftest også en rådgiver, der kender markedet, der hvor du bor – eller måske gerne vil flytte til.

Vi er altid i nærheden

Vi snakker med dig

Du er altid velkommen til at ringe til din personlige kunderådgiver og så tager vi en snak.

Mød os på Netbanken

På vores Netbanken kan du ordne det meste – tjekke dine konti, betale regninger, kontakte din personlige kunderådgiver m.m.

Mød os på Mobilbanken

Hvis du er på farten, er vores Mobilbank stedet, hvor du hurtigt kan tjekke dine konti, betale regninger eller få besked fra banken m.m.

Optagelse af samtaler

Indgående og udgående opkald via telefon kan blive optaget og gemt til brug for efterlevelse af lovgivningsmæssige krav og dokumentation. Ved afholdelse af online møder er det kun lyden, som bliver optaget. Der optages ikke billeder og video. 

 Læs nedenfor, hvordan vi behandler optagelser af samtaler via telefon.

 

Notifikation om optagelse

 Når du ringer til PenSam Banks hovednummer, bliver du informeret om, at samtalen bliver optaget.  

 

Formål med optagelse af samtaler og retsgrundlaget

Vi optager samtaler, da banken i medfør af MiFID II-reguleringen er forpligtet til at optage telefonsamtaler, som vedrører investeringsydelser. Optagelsen er derfor nødvendig for, at PenSam Bank kan overholde en retlig forpligtelse, som påhviler banken, jf. databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1, litra c.

 

Opbevaring og sletning af dine personoplysninger

Banken er desuden i medfør af MiFiD II-reguleringen forpligtet til at opbevare optagne samtaler vedrørende investeringsydelser i 5 år. Herefter slettes samtalerne løbende, jf. databeskyttelsesforordningens artikel 5, stk. 1, litra e.

 

Dine rettigheder

Du har på ethvert tidspunkt ret til at gøre brug af dine rettigheder ifølge databeskyttelsesforordningen, herunder retten til at anmode om indsigt i samtalen, retten til at gøre indsigelse mod opbevaringen af samtalen eller retten til at anmode om sletning af samtalen. PenSam Bank vil herefter tage stilling til din anmodning og konkret vurdere, om der er grundlag for at imødekomme din anmodning eller indsigelse.

 

Brugen af enkelte optagelser i konkrete tilfælde

Håndtering af klager
Hvis du klager over bankens behandling, vil vi – hvis det er nødvendigt for at behandle klagen – bede dig om samtykke til at aflytte og anvende samtalen i forbindelse med klagebehandlingen.

 

Giver du ikke samtykke til, at samtalen kan bruges i forbindelse med klagebehandlingen, kan vi i særlige tilfælde alligevel anvende telefonsamtalen til klagebehandlingen, jf. databeskyttelsesforordningens art. 6, stk. 4 og art. 5, stk. 2. Vi vil i den forbindelse konkret vurdere, om behandling til et andet formål er foreneligt med det formål, som personoplysningerne oprindeligt blev indsamlet til. Vi vil i den forbindelse tage hensyn til enhver forbindelse mellem det oprindelige formål og det nye formål, sammenhængen, hvori personoplysningerne er blevet indsamlet, personoplysningernes art, den påtænkte viderebehandlings mulige konsekvenser for dig og tilstedeværelse af fornødne garantier, som kan omfatte kryptering eller pseudonymisering.

 

Den automatiske sletning af en samtale efter 5 år kan blive udskudt, hvis en optaget telefonsamtale inddrages i en konkret klagesag. Samtalen slettes i dette tilfælde først, når klagesagen er endeligt afsluttet, databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1, litra f.

 

Betal med vores kort

Du kan bruge hæveautomater i hele landet.

Brug betalingsapps

Der sker rigtig meget indenfor betalingsområdet og der udvikles nye apps, der gør det lettere at betale. PenSam Bank har derfor også MobilePay, Apple Pay og My Wallet, som giver dig mulighed for at betale let og hurtigt.