PenSam Forsikring blandt de bedste på kundetilfredshed

10-11-2015

​PenSam Forsikring bliver vurderet til at have branchens 4. bedste kundetilfredshed blandt de danske forsikringsselskaber. Det viser EPSI Rating Danmarks undersøgelse af kundetilfredshed i den danske forsikringsbranche.

Læs pressemeddelelsen fra EPSI

Fremgang over hele linjen

PenSam Forsikrings kunder er generelt mere tilfredse end sidste år.

​"Vi har flyttet os fra en 7. plads i branchen sidste år til en 4.
plads i år. PenSam Forsikring er lavet specielt til kunder i PenSam og medlemmer af FOA. Det er vigtigt for os, at vi kan tilbyde dem produkter og services, der er blandt de bedste i branchen. Det viser undersøgelsen,
Birger Ringstoft_portræt300x300.jpg
at vores kunder synes, vi kan. Det er vi meget glade for og stolte af," siger Birger Erich Ringstoft, forretningsdirektør i PenSam Forsikring.
 
Ser man nærmere på tallene bag undersøgelsen, viser de, at kunderne i PenSam Forsikring på de fleste spørgsmål i undersøgelsen er mere positive end sidste år.

Om EPSI Rating Danmark

EPSI Rating Danmarks undersøgelse: ”Forsikring 2015” er baseret på omkring 4.600 interviews på privat og erhvervskundemarkedet. Interviewene bag undersøgelsen er gennemført som telefoninterviews i perioden d. 9. september – d. 21. oktober 2015.
 
EPSI Rating Danmark er en del af EPSI Rating-Group, der udfører uafhængige og regelmæssige målinger af kundetilfredshed i forskellige brancher i de nordiske lande.

Redigeret af Line Rue Moos