PenSam Bank fortsat i førersædet som den gebyrvenlige bank

20-06-2018

Mange banker har i de seneste år skruet op for gebyrerne på en almindelig betalingskonto, og i nogle banker koster det nu helt op til 500 kr. om året alene i gebyrer. Det viser en undersøgelse, som EkstraBladet netop har fået lavet.

Undersøgelsen viser også, at PenSam Bank er blandt de få banker, som tilbyder en betalingskonto til 0 kr. ligesom prisen for et hævekort er blandt de laveste på markedet.

Det skal være fair

I PenSam Bank er vi glade for at se sort på hvidt, at vi er blandt de billigste banker – også når det kommer til gebyrer. Selvfølgelig skal vi ligesom alle andre banker tjene penge, men vi fastholder, at det ikke er på gebyrer for de helt basale services at pengene skal tjenes.

"En betalingskonto er en forudsætning for at være tilmeldt betalingsservice og få et hævekort og uden dét er det både besværligt og ikke mindst dyrt at køre en helt almindelig husholdningsøkonomi. Det synes vi ikke er fair overfor kunderne”, udtaler Niclas Gaard, forretningsdirektør for PenSam Bank.

Se hvad PenSam Bank kan tilbyde

Se artiklen her