Det er ikke sikkert, vi er enige
Vi gør os umage for at give dig en god og korrekt behandling. Det er ikke i alle tilfælde det samme som, at vi for eksempel kan give dig medhold i, at du har ret til en udbetaling.
PenSam har en dobbelt forpligtigelse:
- Vi skal sørge for, at du får udbetalt de ydelser, du er berettiget til
- Vi skal samtidig – af hensyn til kunderne i fællesskab – sørge for, at ingen får udbetalt ydelser, de ikke har ret til
Hvordan klager du?
Før du sender en skriftlig klage, vil vi opfordre dig til at ringe til os. På den måde kan vi finde ud af, om der er nogen misforståelser eller fejltagelser, vi kan få ud af verden ved at tale sammen.
Vil du herefter klage skriftligt over en afgørelse fra PenSam, er det en god idé først at læse vores klagevejledning nedenfor.
Skriv i din klage, hvad du ønsker, og hvorfor du mener, at PenSam’s afgørelse er forkert. Husk, at skrive eller vedlægge alle de oplysninger, du lægger vægt på.