PenSam Logo

Er du utilfreds?

I PenSam bestræber vi os på at give dig en god behandling og leve op til dine forventninger. Hvis det ikke lykkes, vil vi meget gerne høre fra dig, så vi kan rette op på det og lære af det.

Det er ikke sikkert, vi er enige 

Vi gør os umage for at give dig en god og korrekt behandling. Det er ikke i alle tilfælde det samme som, at vi for eksempel kan give dig medhold i, at du har ret til en udbetaling.
 
PenSam har en dobbelt forpligtigelse:
  • Vi skal sørge for, at du får udbetalt de ydelser, du er berettiget til
  • Vi skal samtidig – af hensyn til kunderne i fællesskab – sørge for, at ingen får udbetalt ydelser, de ikke har ret til

 

Hvordan klager du?

Før du sender en skriftlig klage, vil vi opfordre dig til at ringe til os. På den måde kan vi finde ud af, om der er nogen misforståelser eller fejltagelser, vi kan få ud af verden ved at tale sammen. 

Vil du herefter klage skriftligt over en afgørelse fra PenSam, er det en god idé først at læse vores klagevejledning nedenfor.

Skriv i din klage, hvad du ønsker, og hvorfor du mener, at PenSam’s afgørelse er forkert. Husk, at skrive eller vedlægge alle de oplysninger, du lægger vægt på. 

Klagevejledning

Vil du sende en klage, så gør du det ved at sende en mail til os via sikker upload eller pr. brev til Jørgen Knudsens Vej 2, 3520 Farum.

Send en sikker mail

Husk at skrive i mailen eller brevet, hvad du ønsker, og hvorfor du mener, at PenSam’s afgørelse  er forkert. Vedhæft eller vedlæg de dokumenter eller oplysninger, du lægger vægt på.

Læs eventuelt mere om dine klagemuligheder i vores klagevejledning.
Hent klagevejledning