Indsigelsesblanketter

Du kan gøre indsigelse, hvis du opdager kortbetalinger på din konto, som du ikke kender til eller ikke kan godkende.

Du skal selv forsøge at løse problemet med forretningen, du har handlet med, før du gør indsigelse. Hvis du ikke finder en løsning med forretningen indenfor ca. 14 dage, skal du gøre indsigelse straks.

Nedenfor kan du finde den blanket, der passer til din indsigelse - skriv den ud og udfyld den og send den til

PenSam​ Bank
Att.. Indsigelser
Jørgen Knudsens Vej 2
3520 Farum

Husk, at den indsendte dokumentation skal du selv gemme i op til 6 måneder.

1. Hvis du ikke selv har deltaget i kortbetalingen, skal du ringe til PenSam Bank på 44 39 39 44 og tale med en rådgiver.

Uden for PenSam Banks åbningstid, skal du kontakte Nets ved Visa/Dankort på 44 89 29 29 eller Mastercard på 44 89 27 50 for at få spærret kortet. Det er vigtigt, at du selv kontakter PenSam Bank efterfølgende og gør indsigelse.

2. Jeg har mistet, tabt, fået mit kort stjålet, eller har aldrig modtaget kortet

3. Jeg kan godkende én eller flere transaktioner fra samme forretning, men ikke alle

4. Den vare eller ydelse jeg har modtaget, er ikke som beskrevet eller er defekt

5. Jeg har opsagt mit abonnement, men beløbet bliver stadig trukket på min konto

6. Jeg har ikke modtaget de bestilte varer eller ydelser

7. Jeg har returneret/afbestilt min vare/ydelser, men har ikke fået beløbet tilbage

8. Fejl i udbetaling fra pengeautomat

9. Jeg har også betalt beløbet på en anden måde, fx kontant, med check eller andet kontokort

10. Der er difference i beløbet

11. Transaktionen er gennemført i forkert valuta